Perutusan yb setiausaha kerajaan. Saya dah ceburi bidang hartanah lebih kurang 7 tahun.


Tanah Lot Banglo Dalam Bandar Dgn Rumah 1 Tingkat Jalan Raja Dewa Hilir Seksyen 20 Bandar Kota Bharu Kelantan Jogho Hartanah

Mempunyai pengalaman dalam urusan jual beli hartanah sejak tahun 2015.

Agensi hartanah kota bharu. Setakat ini servis saya meliputi kawasan Kota Bharu Tumpat dan Pasir Mas. REN Real Estate Negotiator merupakan pembantu agensi hartanah yang berdaftar dengan LPPEH Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Estet dan Pengurus Harta. Perunding Hartanah berdaftar area Kelantan bawah agensi Nasir Sabaruddin Associates.

Arif Hussin Salam Tuan. Nilai Harta Consultant Sdn Bhd. Bidang ni bukanlah mudah.

Diari tugasan harian selama 2 tahun. Shah Alam Remote. Kesalahan memasukkan data dalam kalkulator pengiraan kelayakkan LPPSA menyebabkan kegagalan untuk menilai dengan tepat kelayakkan mereka.

Perlu menyiapkan 2 kertas kerja. Hi saya Arif Hussin ejen hartanah. Beralamat di Pengkalan Chepa Kota Bharu Kelantan.

Kebiasaannya untuk hartanah di kota bharu pemaju akan sasarkan pembeli yang bekerja di sektor awam. Ibu Pejabat Puncak Alam Puncak Bestari Bandar Puncak Alam Isnin - Jumaat 900-1800 603-3393 9025. Perbadanan Bandar Baru Tunjong bertindak sebagai agensi penyelaras pemantau dan perunding cara antara pelabur dan agensi-agensi berkaitan pembangunan di Bandar Baru Tunjong.

Antara yang biasa adalah rumah banglo rumah semi d rumah teres dan apartmen. PMBKD adalah nama baru bagi Tunjong Development Corporation Sdn Bhd TDC. 16010 Kota Bharu Kelantan.

Telah menguruskan berpuluh-puluh transaksi hartanah dengan. Membuat permohonan sebagai Percubaan Ejen Hartanah selama 2 tahun serta menyiapkan. Tapi dalam industri hartanah 7 tahun tu agak panjang.

Merupakan sebuah syarikat pembangunan hartanah dan secara rasminya penukaran nama telah dibuat pada 06 Mei 2015. Romi Ejen Hartanah Kelantan Kota Bharu. Ada beberapa Ejen Hartanah di Kelantan yang berdaftar dengan LPPEH.

Terdapat pelbagai jenis rumah di Malaysia dan di Kelantan secara khususnya. Jabatan persekutuan dan agensi kelantan. 1Mempunyai kelayakkan SijilDiplomaijazah dalam bidang berkaitan dengan Hartanah.

Easily apply to this job without a resume. Badan Pencegah Rasuah BPR Bahagian Istiadat dan Urusetia Persidangan Antarabangsa. Hazmi bin Abdul Hamid.

Saya berasal dari Kota Bharu Kelantan. Yuran pendaftaran adalah sebanyak RM600 seorang. Antara faktor pilihan adalah kerana sebahagian besar mempunyai tanah sendiri untuk pembinaan.

Mempunyai minat mendalam dalam bidang hartanah kini sepenuh masa bekerja sebagai ejen hartanah. Johor Bahru 9 locations Remote. PT2216 2nd Floor Jalan Long Yunus Kota Bharu Tel.

15200 Kota Bharu Kelantan Malaysia. Perkhidmatan Ejen Hartanah Perunding Hartanah BerdaftarReal Estate Negotiator di Agensi Rizq Realty REN 39523. Panduan ini khususnya kepada penjawat Awam atau Ejen Hartanah untuk menilai kelayakkan bakal pembeli berapakah kelayakkan yang sepatutnya layak oleh mereka.

Agensi hartanah berdaftar di pahang. Tips Hartanah Tagged With. Pusat Latihan Kuala Lumpur Wangsa Melawati.

Full-time Part-time Contract Commission. Tahun 2017 saya mula menubuhkan syarikat agensi hartanah sendiri di Kelantan. Kedai Perabot Aneka.

View my complete profile. REN tidak boleh bergerak sendirian dan mesti bernaung di bawah agensi hartanah yang berdaftar dengan LPPEH. Ketahui Lebih Lanjut 04 Menjayakan Plan Pembangunan Bandar Kota Bharu.

Anak kelahiran Kota Bharu Kelantan. Anak kelahiran Kota Bharu Kelantan. Jabatan Penilaian Dan Perkhdimatan Harta Negeri Kelantan Kementerian Kewangan Malaysia Aras 4 Wisma Persekutuan Jalan Bayam 15592 Kota Bharu.

Tahun 2018 pula merupakan tahun yang sangat sibuk ditambah dengan cabaran-cabaran baru dalam industri hartanah. Mohon maaf agensi kami tak ambil kemasukan untuk part time. Zudin agensi hartanah dimiliki oleh EnNurdin dan En.

Saya bersama team bertungkus lumus untuk memantapkan syarikat kami. Alamat Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan Bahagian Perumahan Aras Bawah Blok 2 Kota Darulnaim 15503 KOTA BHARU KELANTAN. Saya berada di KL dan ingin cuba untuk memasarkan perumahan tersebut di KL.

RM 5000 - RM 10000 a month. Hartanah Koperasi Hartanah Anggun Berhad. Mempunyai pengalaman dalam urusan jual beli hartanah sejak tahun 2015.

Apply without logging in. Mempunyai minat mendalam dalam bidang hartanah kini sepenuh masa bekerja sebagai ejen hartanah. Negotiators Certification Course NCC adalah kursus yang diwajibkan oleh Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Harta Tanah Pengurus Harta Malaysia kepada individu yang berminat untuk mendaftar sebagai Perunding Hartanah Real Estate Negotiator REN di agensi-agensi hartanah berdaftar.

Keluarga saya sedang membangunkan projek perumahan sederhana di Kota Bharu. Sebagai seorang Ejen Jual Rumah Tanah Perunding Hartanah Berdaftar Gebeng saya bersikap profesional dan tertakluk pada akta dan undang-undang yang dikeluarkan oleh kerajaan dan dipantau oleh Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Harta Tanah Pengurus Harta LPPEH. Di dalam sistem pengiraan Kelayakkan Pinjaman.

PERUNDING HARTANAH salaries in Kota Bharu. Tamat pengajian dalam bidang perubatan di sebuah negara dari benua Afrika di Timur Tengah. Beberapa peringkat yanag perlu di lalui untuk sesorang itu menjadi sebagai EJEN HARTANAH YANG BERFDAFTAR-.

Lebuhraya csr lebuhraya kuala lumpur - kota bharu Tips Hartanah Pasaran Hartanah 2016 June 25 2016 by Aziz Leave a Comment. Sertai AGENSI HARTANAH kami dI NILAI HARTA CONSULTANT SDN BHD Shah Alam VE10134 yang telah beroperasi hampir 20 tahun dan mempunyai 8 cawangan. Lot 681 Jalan Tok Kenali Off Jalan Wakaf Stan.

Ramai yang datang dan pergi. Mencari individu yang berminat untuk mencari pendapatan lebih selain kerja tetap ditempat lain. Saya nak bercerita tentang diri saya.

Rumah Banglo Rumah banglo atau rumah sesebuah merupakan antara pilihan utama dikalangan masyarakat Kelantan. Tamat pengajian dalam bidang perubatan di sebuah negara dari benua Afrika di Timur Tengah. Puncak Alam HQ Puncak Alam HQ Kuala Lumpur.


Tidak Lagi Tersedia Kota Bharu Untuk Dijual Baung Bayam Kota Bharu Kelantan Rumah Berkembar Dari Harga Rm 699 000 Propertyguru Malaysia