Disenarai pada Januari 2022 oleh GEE. Ejen Hartanah Wangsa Maju Setiawangsa Meliputi kawasan Jelatek Keramat AU Jalan Ampang Taman Melati Taman Permata Melawati Jalan Genting Klang Sri Rampai Setapak dan kawasan-kawasan sekitar.


Setapak Jaya Setapak Kuala Lumpur Untuk Dijual Setapak Jaya Setapak Kuala Lumpur Rumah Teres 2 5 Tingkat Dari Harga Rm 240 000 Propertyguru Malaysia

FULLFILL YOUR DREAM WITH US PERUNDING HARTANAH ANDA.

Jual hartanah setapak. Formerly a tin-mining and rubber-growing area in Malay tapak means step so Setapak means one step probably. Rumah Teres di Setapak Garden Setapak Untuk Dijual Disewa - Ejen rumah hartanah. Berkelulusan Dalam Sarjana Muda Pengurusan Hartanah Di Uitm Shah Alam.

Kami merupakan ejen hartanah yang berdaftar dari syarikat Legacy Real Property Sdn Bhd dan berdaftar dengan Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Hartanah LPPEH. Nasrul Hanis E 2578 Alam Harta Realty E31687 019-2172330. Boleh hubungi saya untuk dapatkan khidmat nasihat percuma tentang hartanah.

RM499000 Negotiable Berkeluasan 1272 sqft ada 4 bilik tidur dan 2 bilik mandi. Disenarai pada Februari 2022 oleh Samsul Izwan Abd Aziz. 2 Storey Terrace Taman TTDI Jaya Shah Alam BAWAH HARGA PASARAN.

RM390000 Villa Danau Setapak. Anda ada hartanah yang hendak di jual atau di sewa kawasan ini. Team kami merupakan Perunding Hartanah Senior yang giat membantu.

Ejen Hartanah Berdaftar di LEGACY REAL PROPERTY SDN BHD sedia membantu anda. Saya Pernah bekerja sebagai seorang Penilai di salah sebuah syarikat swasta selama 5 tahun. Setapak is a mukim in Gombak District Kuala Lumpur Malaysia.

Lihat unit di Setapak Ria 2 Jalan Mata Air 2 Taman Ayer Panas Setapak Kuala Lumpur Kondominium untuk dijual dari harga RM 31185 psf 3 Bilik Tidur 962 kps. Citylights Condo Jalan Sentul Perdana 51000. Rumah Untuk Dijual Disewa di Setapak House for Sale Rent.

Saya Muhammad Zakaria Bin Ahmad atau lebih mesra dengan panggilan Zack Ahmad merupakan seorang Perunding Hartanah Berdaftar Ejen Hartanah Berdaftar dengan nombor tag REN 36121 di bawah ejensi hartanah AZMI CO SDN BHD dan telah terlibat dalam bidang hartanah selama 3 tahun. Agensi Bumiputera Melayu Muslim. Isi borang JualSewa Hartanah untuk menjualmenyewakan hartanah atau isi borang Carian Hartanah untuk mencari hartanah untuk dijual atau disewakan.

Pelawat yang dihormati selamat datang dan terima kasih kerana melawat website saya. Custom Search Ringkasan Prosedur Jual Beli Rumah. AKTIF DI KAWASAN Metro Genting Kelang Setapak DAN KAWASAN-KAWASAN BERHAMPIRAN Jika anda ingin menjual atau menyewakan hartanah kami sedia memberi khidmat nasihat berkaitan proses penjualan penyewaan hartanah bermula dari peringkat mencari pembeli pembayaran deposit proses pembiayaan.

6340 Hartanah perumahan untuk dijual di di Setapak Kuala Lumpur dijumpai dengan saiz binaan 750 kps 3 bilik tidur 2 bilik air. Jual beli hartanah Perjanjian jual. Unit kondominium di Condominium PV10 Danau Kota Setapak Kuala Lumpur untuk dijual.

Residential Properties Commercial Properties Industrial Properties Office Buildings Agriculture Properties Vacant Land. Faisol Jual Beli HartanahProperty. Menawarkan khidmat jual beli hartanah bagi kawasan Kuala Lumpur Selangor juga informasi berkaitan jual beli hartanah.

Sepanjang 3 tahun ini saya telah membantu menguruskan pelbagai. Pada masa itu kerja-kerja saya banyak membuat semakan. Price Market Value RM670000.

Ejen hartanah berdaftar dengan legacy real property. Dengan senarai hartanah sekitar 100000 di dalam portal ini iBilik telah menjadi platform utama di kawasan-kawasan tumpuan seperti Ampang Bangsar Cheras Setapak Damansara Petaling Jaya Subang Jaya dan Pulau Pinang. Pakar jualsewa hartanah di kawasan Sentul Setapak dan KL.

Untuk pertanyaan lanjut hubungi saya seperti di bawah. Setapak Business Square Apartment at Megan Setapak Sri Rampai 175k 925sf 3 Bedrooms 3rd Floor. Saya Hisyam Ariffin daripada Legacy Real Property Sdn Bhd merupakan perunding hartanah berdaftar berpengalaman dalam urusan jual beli hartanah kediaman dan komersil di Klang Valley.

108 likes 1540 were here. Mohd Aidil Halim Othman 017-619 8379. Kami mempunyai team dan networking hartanah di kawasan anda.

RM605000 TTDI Jaya Shah Alam. Nak Jual Rumah di Setapak. Nama saya Sr.

CallSMSWhatsApp Nasrul 019-2172330 untuk nasihat pertanyaan. Harga Rumah Teres 1 tingkat di Setapak Garden Setapak for salerent. Idaman Sutera Condominium Setapak fully furmished-ejen hartanah berdaftarMohd Rescom 0122237269 menguruskan penjualan hartanah di Ampang Pandan Cheras Gombak Ukay Perdana Bangi Kajang Putrajaya.

Pakej Berlian Residence Setapak C dan C1 1025 sqft - Partly Furnished bernilai RM30000 - Legal Fee SPA percuma - Dalam bajet 2019 hartanah RM300K-1mil dikecualikan cukai duti setem untuk pembeli rumah pertama. Lihat unit di Setapak Ria 2 Jalan Mata Air 2 Taman Ayer Panas Setapak Kuala Lumpur Kondominium untuk dijual dari harga RM 29231 psf 3 Bilik Tidur 1300 kps.


Taman Setapak Indah Setapak Corner Lot 2 Sty Terrace Link House 6 Bilik Tidur Untuk Dijual Iproperty Com My