2270 sqft 4 1 bedrooms 3 bathrooms 1 living hall. Buat masa sekarang kami mempunyai hampir 150 orang Perunding Hartanah Berdaftar.


Tahukah Anda Semakan Ejen Hartanah Pemaju Berdaftar Zprop Team

Kami adalah Ejen Hartanah Property Agent berdaftar dengan Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Hartanah LPPEH yang aktif di.

Senarai ejen hartanah berdaftar. Maklumat Lanjut Sila Hubungi ZPROP TEAM. Aidilfitri adalah ejen hartanah berdaftar di CBD Properties Sdn Bhd. Senarai rumah untuk dijual di Kuala Lumpur Selangor Negeri Sembilan.

Kawasan tumpuan utama adalah di sekitar Puchong Shah Alam Petaling Jaya Gombak Cheras Ampang Kajang Bangi Bandar Seri Putra Putrajaya Cyberjaya Bandar Baru Salak Tinggi dan lain-lain kawasan yang berhampiran. TERES 2 TINGKAT INDERA MAHKOTA 6 KUANTAN RM 32000000. Berikut adalah senarai Perunding Hartanah Berdaftar Agents yang mengiklankan senarai hartanah yang ingin dijual atau disewa.

Sedia memberikan khidmat terbaik kepada pelanggan-pelanggan kamiSila hubungi 018 274 5104. Hai Selamat datang ke laman web Intai Hartanah. Saya telah banyak membantu pemilik rumah menjual rumah mereka.

Hubungi 017-6198379 untuk info lanjut. Servis Kami Ejen Hartanah Berdaftar Kami mempunyai pengalaman lebih daripada 10 tahun dalam membantu klien dalam Jual-Beli dan Sewa rumah dan bangunan pejabat. Saya Muhammad Zakaria Bin Ahmad atau lebih mesra dengan panggilan Zack Ahmad merupakan seorang Perunding Hartanah Berdaftar Ejen Hartanah Berdaftar dengan nombor tag REN 36121 di bawah ejensi hartanah AZMI CO SDN BHD dan telah terlibat dalam bidang hartanah selama 3 tahun.

Saya Ramadhan Mohd merupakan Perunding Hartanah Berdaftar REN 30659 dan merupakan Leader di IQI Global Sdn Bhd sebuah agensi hartanah terkemuka di peringkat antarabangsa. Hubungi mereka untuk sebarang pertanyaan berkaitan senarai hartanah untuk dijual. Sedang mencari ejen hartanah berdaftar untuk menjual atau membeli hartanah.

October 30 2017 November 9 2017 admin Perunding Hartanah REN. Saya Aisyah merupakan Perunding Hartanah Berdaftar REN 39257 yang bernaung di bawah agensi Legacy Real Property Sdn Bhd. TERES 2 TINGKAT INDERA MAHKOTA 6 KUANTAN RM 32000000.

Pada tahun 2019 saya telah mendapat lesen Ejen Hartanah Berdaftar Real Estate Agent daripada Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Harta Tanah dan Pengurus Harta LPPEH dan sekarang merupakan salah seorang Prinsipal di Legacy Real Property Sdn Bhd. EJEN HARTANAH TERBAIK 2022. Lebih 500 unit rumah telah dijual dan 4 tahun pengalaman.

Masukkan butir peribadi anda kami akan menghubungi anda dalam masa 24jam. Sekiranya tuan puan ingin membeli menyewa atau menjual hartanah tuan puan boleh menghubungi beliau. Number pendaftaran Ejen Hartanah Berdaftar beliau adalah E1207 manakala Number pendaftaran Penilai Hartanah Berdaftar beliau adalah V0404.

Saya adalah ejen berdaftar dengan Lembaga Penilai Penaksir dan Ejen Hartanah LPPEH. Ejen Berdaftar Telus dan Profesional EJEN HARTANAH BERDAFTAR DI PERAK. Ianya adalah seperti one-stop-centre untuk servis berkaitan hartanah.

SERVIS EJEN HARTANAH Peguam Hartanah Peguam hartanah bagi urusan Jual Beli Rumah seperti Surat Perjanjian Jual Beli Rumah SPA Perjanjian Pembiayaan Bank LPPSA. EjenHartamy tidak bertanggungjawab di atas sebarang penyalahgunaan maklumat dari laman web ini. Razi REN 21181 Phone.

Mereka menguruskan urusan jual beli rumah sewa rumah dan jual beli lot komersial dari seluruh Malaysia mengikut kawasan. Senarai Ejensi Syarikat Ejen Hartanah Berdaftar Di Kelantan Terengganu. Selamat datang ke HartaPrimaCom.

Saya Zulfikarullah merupakan salah seorang Perunding Hartanah Berdaftar kuantan yang bernaung di bawah Agensi Legacy Real Property Sdn Bhd. Perkhidmatan menguruskan jual beli hartanah sekitar negeri Perak. Kami Ejen Hartanah Berdaftar Fokus Di Kota Damansara Shah Alam Subang Bestari Petaling Jaya Sungai Buloh Kepong Selayang Gombak Kuala Lumpur Dan Sekitarnya.

Insyallah kali ini saya boleh membantu anda. TERES 2 TINGKAT INDERA MAHKOTA 6 BELOW MARKET AND RENOVATED. Sebagai Perunding Hartanah Berdaftar Ejen Hartanah Berdaftar saya mempunyai hubungan baik dengan pegawai bank dan peguam hartanah bagi melancarkan urusan penjualan hartanah anda.

Sepanjang 3 tahun ini saya telah membantu menguruskan pelbagai. Jika anda ingin melantik Ejen Hartanah Ejen Jual Rumah tanah atau komersil Sila hubungi saya untuk urusan selanjutnya. EjenHartamy dimiliki diuruskan oleh Nasrul Hanis Ejen Hartanah Berdaftar E2578 dengan Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Harta Tanah Pengurus Harta yang juga berkhidmat sebagai Prinsipal di Alam Harta Realty E31687.

Rumah Untuk Dijual Ejen Hartanah Berdaftar di Shah Alam Subang Damansara Sungai Buloh Rawang dan sekitar. Senarai Pembeli yang Ramai. Pertanyaan lanjut temujanji sila hubungi saya seperti di bawah.

Team hartanah yang besar dan mantap. Keadaan pasaran hartanah yang mencabar ketika ini anda perlukan pandangan Ejen Hartanah Berdaftar supaya dapat memenuhi hasrat anda untuk jual rumah secara efektif dan cepat. Berpengalaman lebih 2 tahun dalam urusan jual-beli hartanah.

Berikut di bawah juga adalah senarai rumah apartment untuk dijual di. Servis jual sewa rumah bermula semak harga pasaran Market Value analisa pasaran semasa aktiviti pemasaran hinggalah bertemu pembeli dan penyewa. Kami merupakan perunding hartanah Negeri Sembilan yang berdaftar.

Saya Aidil Halim Ejen Hartanah Sentul Rescom Realty sedia membantu anda. Anda dialu-alukan untuk menghubungi terus pemilik senarai tersebut untuk urusan jual-beli atau mendapatkan khidmat mereka. Anda tidak perlu bersusah-payah kerana saya akan uruskan kesemuanya.

Price Category Features Type Status Active. Di Pahang sahaja kami mempunyai lebih 60 orang Ejen Hartanah Berdaftar. Senarai hartanah dan rumah untuk dijual sewa pada nilaian Harga Pasaran.

Ejen Hartanah Bangi Komited Membantu Anda Dalam Urusan Hartanah Anda. Mula menceburi bidang hartanah sejak tahun 2016 dan telah menguruskan ratusan transaksi jual beli hartanah dengan jayanya. Ejen Hartanah Berdaftar Property Agent.

Berikut adalah info senarai ejen hartanah berdaftar yang terbaik di Malaysia. Syarikat kami berpengalaman menguruskan ratusan transaksi jual beli hartanah di seluruh Malaysia. Beliau aktif dalam urusan jual beli sewa hartanah di Kuala Lumpur.

Kami ZPROP TEAM ialah Perunding Hartanah dari MAXXAN REALTY SDN BHD E 11766 yang berdaftar di bawah Lembaga Penilai Pentafsir dan Ejen Hartanah Malaysia yang sah dan berpengalaman ingin membantu anda dalam urusan jual beli rumah anda. 140-1 Jalan Toman 7 Kemayan Square 70200 Seremban Negeri Sembilan. Leasehold Bumi Lot Lot.

Mohd Aidil Halim Othman 017-619 8379.


Ejen Hartanah Kuala Lumpur Bantu Urusan Jual Dan Beli Rumah Anda Dengan Cepat Melalui Perunding Hartanah Berdaftar Di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur Shah Zaidi