Bangi Kajang Cheras Serdang Balakong Semenyih House Apartment Ejen Hartanah Berdaftar. Hartanah tersebut termasuklah apartment rumah kediaman tanah dan bangunan komersil.


Ejen Hartanah Perak Tanah Lot Corner Di Desa Seri Iskandar Untuk Dijual Pedesaan Ipoh Tanah

Hartanah tersebut termasuklah apartment rumah kediaman tanah dan bangunan komersil.

Ejen hartanah berdaftar shah alam. Jadi saya memang akan terus FOKUS di kawasan ini. Ejen Hartanah Berdaftar sepenuh masa menyediakan perkhidmatan rumah untuk dijual dan disewa kawasan Shah Alam dan sekitar. Ejen hartanah berdaftar dengan legacy real property.

Kami mempunyai pengalaman lebih daripada 10 tahun dalam membantu klien dalam Jual-Beli dan Sewa rumah dan bangunan pejabat. Hubungi mereka untuk sebarang pertanyaan berkaitan senarai hartanah untuk dijual. Saya Aidil Halim Ejen Hartanah Rescom Realty sedia membantu anda.

EJEN HARTANAH TERBAIK 2022. 17 rows Kami Ejen Hartanah Berdaftar Fokus Di Kota Damansara Shah Alam Subang Bestari Petaling Jaya Sungai Buloh Kepong Selayang Gombak Kuala Lumpur Dan Sekitarnya. Berpengalaman lebih 2 tahun dalam urusan jual-beli hartanah.

Hartanah tersebut termasuklah apartment rumah kediaman tanah dan bangunan komersil. Yuran penyertaan agensi sekitar RM200. Sekiranya Ejen Hartanah didapati melakukan kesalahan atau penipuan orang ramai boleh melaporkan kepada LPPEHPH.

Setiap khidmat nasihat Ejen Hartanah perlu mengikut standard yang telah ditetapkan LPPEHPH. Dengan pengalaman lebih 12 tahun saya sebagai ejen hartanah property agent di sekitar klang telah membantu ramai klien untuk jual atau sewakan rumah tanah komersial lot di klang. Kami merupakan ejen hartanah yang berdaftar dari syarikat Legacy Real Property Sdn Bhd dan berdaftar dengan Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Hartanah LPPEH.

Ejen Hartanah Berdaftar perlu profesional dalam melindungi kepentingan klien. Saya Burhanuddin Othman Ejen Hartanah Berdaftar PEA1023 di Agensi Rescom Realty VE30244 telah berkecimpung sejak 2006 dan bersedia membantu anda. Saya PROFESIONAL KOMITED dan AMANAH dalam menguruskan segala transaksi jualbelisewa beratus hartanah client saya.

AKTIF DI KAWASAN Bungalow Lot Subang Bestari. We have properties in Shah-Alam Rescom Realty - Real Estate Malaysia We concentrate on sales and rental of top quality properties and real estate in and around Kuala Lumpur Malaysia. Ejen Jual Rumah Tanah Perunding Hartanah Berdaftar Puncak Alam akan mengiklankan hartanah tuan di semua saluran dan medium menjual berbayar yang premium dan popular.

Ejen Hartanah Shah Alam Meliputi kawasan Seksyen-seksyen Shah Alam Bukit Jelutong Bandar Nusa Rhu Denai Alam Sunway Kayangan TTDI Jaya i-City Taman Sri Muda Alam Impian dan kawasan-kawasan sekitar. Saya Pernah bekerja sebagai seorang Penilai di salah sebuah syarikat swasta selama 5 tahun. AKTIF DI KAWASAN Alam Megah Seksyen 27 Shah Alam DAN KAWASAN-KAWASAN BERHAMPIRAN Jika anda ingin menjual atau menyewakan hartanah kami sedia memberi khidmat nasihat berkaitan proses penjualan penyewaan hartanah bermula dari peringkat mencari pembeli pembayaran deposit proses.

Ejen Hartanah Di Shah Alam Selangor. Ejen Jual Rumah Tanah Perunding Hartanah Berdaftar Puncak Alam juga mempunyai hubungan rapat dengan pegawai-pegawai bank peguam jurunilai bagi tujuan melancarkan urusan. Ejen Hartanah Shah Alam Servis Ejen Hartanah Shah Alam Kami adalah ejen aktif di SHAH ALAM dan berdaftar dengan Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Hartanah LPPEH.

Kami mempunyai team dan networking hartanah di kawasan anda. Semua konsultasi ejen hartanah perlu mengikut standard yang telah ditentukan oleh LPPEH. Insyallah kali ini saya boleh membantu anda.

Kami telah berjaya membantu ratusan pemilik hartanah menjual dan menyewa unit mereka. Anda mungkin bakal menjadi client saya. Yuran penyertaan Kursus Perunding Hartanah yang dianjurkan oleh Lembaga Penilai Pentaksi Dan Ejen Hartanah RM600.

Rumah Untuk Dijual Disewa di Shah Alam House for Sale Rent. Mohd Aidil Halim Othman 017-619 8379. Ejen Hartanah Berdaftar di LEGACY REAL PROPERTY SDN BHD sedia membantu anda.

Kami telah berjaya membantu ratusan pemilik hartanah menjual dan menyewa unit mereka. Saya adalah ejen berdaftar dengan Lembaga Penilai Penaksir dan Ejen Hartanah LPPEH. EjenHartamy tidak bertanggungjawab di atas sebarang penyalahgunaan maklumat dari laman web ini.

Lebih 80 urusan jual beli dan sewa saya uruskan di Kawasan KLANG SHAH ALAM. 14 rows 019-2027870 Sahar. Saya telah banyak membantu pemilik rumah menjual rumah mereka.

Kini saya aktif mengurus jualan unit hartanah di Shah Alam. Berkelulusan Dalam Sarjana Muda Pengurusan Hartanah Di Uitm Shah Alam. Saya Saharudin Tunggal ejen hartanah berdaftar Registered Property Real Estate Agent dengan no.

Anda ada hartanah yang hendak di jual atau di sewa kawasan ini. Ejen Hartanah Berdaftar Ejen Hartanah Berdaftar dipantau oleh Lembaga Penilai Pentaksir dan Ejen Hartanah Malaysia LPPEH. Mereka menguruskan urusan jual beli rumah sewa rumah dan jual beli lot komersial dari seluruh Malaysia mengikut kawasan.

Hairil wahiri perunding hartanah berdaftar pea 1125 Berpengalaman lebih 10 tahun dan telah berjaya menjual hampir 700 unit hartanah seperti rumah kediaman rumah kedai pangsapuri kondominium semi-d banglo tanah stesyen minyak tanah banglo lot tanah pembangunan komersil dan lain-lain lagi. Membantu proses jualan dan belian hartanah di kawasan Shah Alam boleh dihubungi di 017-5679587 -Asyraf-. Puchong Bandar Kinrara Puncak Jalil Shah Alam Gombak Selayang Sg Buloh.

Kami merupakan ejen hartanah yang berdaftar dari syarikat Legacy Real Property Sdn Bhd dan berdaftar dengan Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Hartanah LPPEH. Untuk pertanyaan lanjut hubungi saya seperti di bawah. Berikut adalah info senarai ejen hartanah berdaftar yang terbaik di Malaysia.

Bungalow Lot Subang Bestari Seksyen U4 Shah Alam - EJEN HARTANAH BERDAFTAR DENGAN LEGACY REAL PROPERTY. Pendaftaran E2819 dan fokus di klang. Ejen Hartanah Shah Alam.

EjenHartamy dimiliki diuruskan oleh Nasrul Hanis Ejen Hartanah Berdaftar E2578 dengan Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Harta Tanah Pengurus Harta yang juga berkhidmat sebagai Prinsipal di Alam Harta Realty E31687. Kos untuk jalankan aktiviti termasuk kos perjalanan dan marketing untuk hartanah yang anda jual sekitar RM1000 RM2000 memadai untuk permulaan. Ejen Hartanah Berdaftar dipantau oleh Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Hartanah dan Pegurus Harta LPPEHPH.

Rumah Untuk Dijual Ejen Hartanah Berdaftar di Shah Alam. Kami telah berjaya membantu ratusan pemilik hartanah menjual dan menyewa unit mereka.


Ejen Hartanah Shah Alam Selangor Bantu Urusan Jual Dan Beli Rumah Anda Dengan Cepat Melalui Perunding Hartanah Berdaftar Di Shah Alam Petaling Jaya Selangor Shah Zaidi