Untuk pertanyaan lanjut hubungi saya seperti di bawah. Servis Ejen Hartanah Berdaftar di Shah Alam Klang Ejen Hartanah akan bantu anda dalam semua urusan jual beli rumah dari awal proses jual beli rumah pembiayaan bank dan lantikan peguam hartanah.


Tidak Lagi Tersedia Setia Permai Setia Alam Untuk Dijual Setia Alam Shah Alam Selangor Rumah Teres 2 Tingkat Dari Harga Rm 660 000 Propertyguru Malaysia

Saya mengambil keputusan untuk berkecimpung di dalam bidang hartanah kerana ingin membantu pembeli hartanah untuk mendapatkan hartanah idaman mereka dengan lancar dan bersesuaian dengan kemampuan mereka sebagai pembeli mahupun pelabur.

Agen hartanah setia alam. Tahukan anda bahawa ramai org tidak berani melantik ejen hartanah mereka secara bertulis. Hari ni kita didedahkan dengan macam-macam instrumen kewangan yang baru seperti Bitcoin Defi NFT dan lain-lain lagi. Ejen Hartanah Bumiputra Rumah Untuk Dijual.

Anda ada hartanah yang hendak di jual atau di sewa kawasan ini. Yuran penyertaan Kursus Perunding Hartanah yang dianjurkan oleh Lembaga Penilai Pentaksi Dan Ejen Hartanah RM600. Agent Hartanah berdaftar Setia Alam agen hartanah bumiputra Setia Alam Property Agent Real Estate Agent in Setia Alam Ejen Hartanah di Setia Alam Agen rumah Setia Alam Ejen Hartanah Berdaftar Property Agent Rumah Untuk Dijual House For Sale.

Motto saya sebagai ejen hartanah property agent adalah mudah. Berdekatan Sekolah Kebangsaan Perol. Contact Agen Hartanah on Messenger.

Ejen Hartanah Petaling Jaya. Sekiranya anda mempunyai rumah atau tanah yang ingin dijual hubungi saya Zuraidah REN No. Saya sebagai agen hartanah berbesar hati untuk berbincang dengan lebih lanjut bersama anda.

Untuk agen full time konsisten 2 atau 3 jualan sebulan adalah jumlah yang boleh dicapai. Yuran penyertaan agensi sekitar RM200. Ejen Hartanah Bumiputra Rumah Untuk Dijual.

Ejen Hartanah Selayang Meliputi kawasan Bandar Baru Selayang Selayang Mutiara Selayang Heights Amansiara Idaman Hills Selayang Baru Selayang Jaya dan kawasan-kawasan sekitar. Two and Half Storey Eco Villa Alam Villa 2 Setia Alam Meru Klang Two and Half Storey 2 12 Eco Villa Alam Villa 2 Meru Klang FREEHOLD Open Bumi or Non Bumi. Setia Alam Shah Alam.

Rimba Villa Setia Alam Duta Villa Endlot Superlink Setia Alam Agen Hartanah. Denai Alam is located only 5 km away from Bukit Jelutong and 6 km away from the Kota Damansara. Shah Alam Selangor Malaysia 40300.

Agen Hartanah Kuala Lumpur Selangor Kedah Kajang Bangi Sungai Buloh Puncak Alam Tanah Shah Alam Setia Alam Sunway Kayangan Bukit Rahman Putra. Berdekatan Masjid Mukim Perol. Mereka lebih senang melantik ejen mereka dgn menggunakan air liur sahaja.

Portal Pelaburan Hartanah No1 di Malaysia. 2-Sty Corner Lot Bungalow Kota Kemuning Seksyen 32 Shah Alam Nadia Jojo Rahim Membantu Menguruskan Hartanah anda Agen Hartanah Kuala Lumpur Selangor Kedah Kajang Bangi Sungai Buloh Puncak Alam Tanah Shah Alam. Agent Hartanah berdaftar Shah Alam agen hartanah bumiputra Shah Alam Property Agent Real Estate Agent in Shah Alam Ejen Hartanah di Shah Alam Agen rumah Shah Alam Ejen Hartanah Berdaftar.

Saya Saharudin Tunggal ejen hartanah berdaftar Registered Property Real Estate Agent dengan no. Tahukah anda bahawa ejen2 hartanah mempunyai byk hartanah yg perlu dijual dlm satu-satu masa dan ramai penjual melantik mereka secara. Berpengalaman menguruskan jual beli hartanah semenjak 2015.

DUTA VILLA SETIA ALAM - 3 STOREY SUPERLINK TERRACE END LOT FREEHOLD -NON BUMI LOT About Duta Villa Setia Alam Developed by SP Setia Located at. Located next to setia alam forest is a latest development called rimba villa by sp setia. Mohd Rescom 0122237269 ejen hartanah berdaftar mengurus jual beli rumah di kawasan Ampang Cheras Pandan Bangi Kajang Semenyih dan Serdang.

Rumah Untuk Dijual Disewa di jenjarom House for Sale Rent. Agen Hartanah Berdaftar Jual Sewa Rumah Tanah Kedai dan Kilang di Sekitar Selangor Saujana Utama Puncak Alam. Referal Fee Dari Peguam.

Pemilik dan pembeli di alu-alukan Shah Alam 40300 Shah Alam Selangor Malaysia. Azlan Shah adalah seorang perunding hartanah ejen berdaftar di bawah LPPEH Lembaga Penilaian Pentafsir Ejen Hartanah No ahli REN 25248. Eco Grandeur Type C.

Banglo Setingkat Kampung Padang Taman Perol-Peringat Kota Bharu Kelantan. Taman Bentara Teluk Panglima Garang. Villa rimba tegallalang bali indonesia.

Mohd Aidil Halim Othman 017-619 8379. Shah Alam 16042021. Hanya beberapa minit ke Bandar Satelit Pasir Tumboh Kolej Islam KIAS.

Rumah baru belum pernah duduk. East of rimba villa is the forest. 2 Storey Terrace Corner Serissa Denai Alam Shah Alam.

Untuk pertanyaan lanjut hubungi saya seperti di bawah. Terima kasih kerana mengunjungi laman web ini. Mohd Aidil Halim Othman 017-619 8379.

Peguam lah yang akan bantu agen untuk uruskan segala proses pindah milik antara pembeli dan penjual. Pendaftaran E2819 dan fokus di klang. Kami mempunyai team dan networking hartanah di kawasan anda.

Booking guesthouse villa rimba in tegallalang on hotellook from 30 per night. It can be accessible easily via some major highways namely Guthrie Corridor Expressway GCE New Klang Valley Expressway NKVE Shah Alam Expressway and so on. Semi-Detached Semi-D 1-tingkat Seksyen 29 Shah Alam.

Saya adalah seorang Perunding Hartanah yang bernaung di bawah payung IQI Realty Sdn Bhd. Proses ini perlukan pengalaman dan kajian mendalam berkaitan hartanah di PUCHONG terutamanya berkaitan nilai pasaran market value dengan nilai permintaan demand value semasa. Selamat Datang ke Laman Web kami.

Ianya side income yang baik dan anda boleh mendapat referal yang agak tinggi kalau setia dengan 1 syarikat guaman. Kedua-dua pihak penjual dan pembeli mendapat harga yang wajar bagi mereka dengan situasi menang-menang. Rumah Untuk Dijual Disewa di Petaling Jaya House for Sale Rent.

Pastikan anda berurusan dengan Ejen Hartanah yang berdaftar. Dengan pengalaman lebih 12 tahun saya sebagai ejen hartanah property agent di sekitar klang telah membantu ramai klien untuk jual atau sewakan rumah tanah komersial lot di klang. Kos untuk jalankan aktiviti termasuk kos perjalanan dan marketing untuk hartanah yang anda jual sekitar RM1000 RM2000 memadai untuk permulaan.


The Armanna At Kemuning Prima This Is Low Density Freehold With Residential S Contemporary Architecture Condominium Architecture