Saya Amrul Jamaludin atau dipanggil sebagai Abam Arm di media sosial. Ainiedaudproperty menawarkan perkhidmatan kemahiran.


Corner Lot Teres Setingkat Di Puncak Iskandar Untuk Dijual Jangan Lepaskan Peluang Memiliki Rumah Design Baru Corner Lot Mac Outdoor Decor Corner Lot Outdoor

Agensi merupakan syarikat agensi hartanah yang berdaftar dengan Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Harta Tanah dan Pengurus Harta LPPEH bagi menjalankan sebarang aktiviti jual beli sewaan dan pajakan sesebuah hartanah.

Hartanah berdaftar di selangor. Kebiasaannya proses ini akan dilakukan oleh pihak peguam sebaik sahaja pembeli sudah membayar baki deposit 10 harga rumah. Hartanah anda akan lebih cepat terjual atau disewa dengan jaringan kerjasama ini. Berikut adalah info senarai ejen hartanah berdaftar yang terbaik di Malaysia.

Build Up 2162 sqft. JANGAN RISAU JANGAN BIMBANG. Perunding Hartanah Anda Rasidah Samah.

Berkelulusan Dalam Sarjana Muda Pengurusan Hartanah Di Uitm Shah Alam. Dapatkan panduan jual beli hartanah. Mohd Aidil Halim Othman 017-619 8379.

Nama saya Sr. Juga mempunyai rakan agensi di Selangor Negeri Sembilan Perak dan Terengganu. Anda ingin jadi ajen hartanah atau mencari Ejen Hartanah hubungi saya.

Saya Pernah bekerja sebagai seorang Penilai di salah sebuah syarikat swasta selama 5 tahun. Mereka menguruskan urusan jual beli rumah sewa rumah dan jual beli lot komersial dari seluruh Malaysia mengikut kawasan. Perunding hartanah KL selangor.

Ejen Hartanah Berdaftar dari Legacy Real. Ejen Hartanah Berdaftar dari Legacy Real Property Sdn Bhd Mohd Saharudin Tunggal berkata walaupun harga pasaran hartanah di kawasan itu dijangka terjejas tetapi realitinya ia masih belum berlaku. Berpendidikan dalam bidang Ijazah Kejuruteraan Bioteknologi di UIAM GombakSaya telah berkecimpung dalam bidang perunding hartanah ini semenjak tahun 2011Pada tahun 2016-2017 saya telah mengambil sijil Profesional dalam Pengurusan Harta.

Nombor pendaftaran REN14280 yang bernaung dibawah Agensi VPC Alliance PJ Sdn Bhd. Bagi anda yang nak perlukan khidmat nasihat di atas boleh terus hubungi Ejen Hartanah Berdaftar kami di bawah. Ejen Hartanah anda yang Profesional Berdaftar Berpengalaman di kawasan KL Selangor.

Saya Yusnizam Mohd Yusoff merupakan seorang Group Sales Manager GSM di salah sebuah Agensi Harta Tanah terkemuka di Malaysia iaitu CHESTER PROPERTIES SDN. Sudah pasti ia adalah aset paling berharga. Saya kini berkhidmat sebagai Prinsipal di Alam Harta Realty E 31687 sebuah firma ejen hartanah yang beroperasi di Shah Alam Selangor.

Terima kasih kerana berkunjung ke website kami. Saya adalah Perunding Hartanah Berdaftar kini bernaung di bawah agensi hartanah berdaftar iaitu Allied Group Property Consultant Sdn Bhd. Sekiranya tuan puan ingin membeli menyewa atau menjual hartanah tuan puan boleh menghubungi beliau.

Ejen Hartanah Berdaftar Saya Burhanuddin Othman Ejen Hartanah Berdaftar PEA1023 di Agensi Rescom Realty VE30244 telah berkecimpung sejak 2006 dan bersedia membantu anda dengan urusan jual beli hartanah di. Memerlukan KHIDMAT EJEN HARTANAH BERDAFTAR untuk menguruskan hartanah anda. 2 STOREY HOUSE SEKSYEN U1 GLENPARK GLENMARIE SHAH ALAM SELANGOR.

Ejen Hartanah Berdaftar kebiasaannya mempunyai Network yang baik dengan peguam hartanah dan pegawai bank. Selama lebih 11 tahun menjadi Perunding Hartanah saya telah berjaya membantu lebih 600 pemilik hartanah dalam. Ejen Hartanah Berdaftar di LEGACY REAL PROPERTY SDN BHD sedia membantu anda.

Seorang Registered Estate Agent E2578 yang berdaftar dengan Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Harta Tanah Pengurus Harta Malaysia LPPEH. Beliau aktif dalam urusan jual beli sewa hartanah di Kuala Lumpur. Kami merupakan Perunding Hartanah Profesional sepenuh masa berdaftar dengan Lembaga Penilai Pentaksir dan Ejen Hartanah Malaysia LPPEH.

Saya Nik Suhaimi Perunding Hartanah Berdaftar yang bernaung di bawah Legacy Property Sdn Bhd Seksyen 13 Shah Alam. CallSMSWhatsApp saya di 019-2172330 untuk pertanyaan bantuan. Aidilfitri adalah ejen hartanah berdaftar di CBD Properties Sdn Bhd.

Rumah Untuk Dijual Disewa di Petaling Jaya House for Sale Rent. Perunding Hartanah Berdaftar di bawah Lembaga Penilai Pentaksir dan Ejen Hartanah Malaysia LPPEH. Ejen Hartanah Petaling Jaya.

Pada masa itu kerja-kerja saya banyak membuat semakan. Assalamualaikum Selamat Sejahtera. Sebagai seorang Ejen Jual Rumah Tanah Perunding Hartanah Berdaftar Puncak Alam saya bersikap profesional dan tertakluk pada akta dan undang-undang yang dikeluarkan oleh kerajaan dan dipantau oleh Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Harta Tanah Pengurus Harta LPPEH.

Bagi pembeli hartanah yang masih dalam proses pertukaran nama rumah anda boleh merujuk pihak peguam terlebih dahulu dan pastikan tiada bayaran tertunggak di akaun milik pemilik rumah yang asal. Hubungi mereka untuk sebarang pertanyaan berkaitan senarai hartanah untuk dijual. Ejen Hartanah Berdaftar dari Legacy Real Property Sdn Bhd Mohd Saharudin Tunggal berkata walaupun harga pasaran hartanah di kawasan itu dijangka terjejas tetapi realitinya ia masih belum berlaku berikutan bencana.

Rakan portal hartanah anda yang memberikan informasi dan tips mengenai penjualan pembelian dan urusan yang berkaitan hartanah di Malaysia terutamanya di Kuala Lumpur dan Selangor. Dan juga seorang Perunding Hartanah Berdaftar REN01712 yang berdaftar di Lembaga Penilai Pentaksir Ejen Harta Tanah dan Pengurus Harta LPPEH wwwlppehgovmy. Pembiayaan hartanah bakal pembeli juga akan kami lakukan untuk kesenangan kesemua pihak.

Perunding Hartanah Berdaftar Di KL dan Selangor JENIS-JENIS HAKMILIK TANAH DI MALAYSIA 230100 Hakmilik Sementara Hakmilik Strata Hakmilik Tetap Jenis-jenis Hakmilik. Hal ini kerana tidak semua pegawai boleh melakukan kes ini dengan cepat lancar dan cekap. Untuk pertanyaan lanjut hubungi saya seperti di bawah.

Kepakaran saya adalah dalam menguruskan JualBeliSewa rumah atau hartanah di sekitar Selangor Kuala Lumpur Perak dan Negeri Sembilan. Agensi Hartanah di kawasan sekitar Hartanah anda kami juga bekerjasama dengan perunding hartanah dari agensi lain. Servis ini terhad untuk kawasan Kuala Lumpur Selangor Negeri Sembilan Melaka Sabah dan sekitarnya sahaja dan bagi anda yang betul-betul nak jual rumah.

HiSaya Syida merupakan perunding hartanah yang berdaftar REN40787 di bawah Landsworth Properties Sdn. EJEN HARTANAH TERBAIK 2022. SHAH ALAM 4 Jan -- Kejadian banjir di Selangor baru-baru ini yang menyebabkan beberapa kawasan di negeri tersebut ditenggelami air selama beberapa hari dan menjejaskan beberapa infrastruktur bangunan dan kediaman telah membawa kepada jangkaan bahawa pasaran hartanah di kawasan terlibat akan terjejas.


Ejen Hartanah Banting Dan Telok Panglima Garang Ejen Hartanah Berdaftar Jual Beli Sewa Rumah Di Bandar Seri Putra Bangi Bukit Mahkota Bangi Avenue Kajang Cheras Salak Tinggi Nilai Semenyih Bandar Ainsdale